
ServiceDesk Plus – nowoczesne narzędzie do zarządzania procesami IT w Twojej firmie.
ServiceDesk Plus to oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę zespołów helpdesk. Zapewnia widoczność i centralną kontrolę w sprawnym rozwiązywaniu i nadzorowaniu problemów informatycznych w organizacjach.
Dołącz do najbliższego spotkania online i dowiedz się:
- Czym jest ServiceDesk Plus?
- Jakie najważniejsze funkcje posiada?
- Jak ServiceDesk Plus może poprawić zarządzanie procesami IT w Twojej organizacji?
Agenda:
1. Wprowadzenie
- Czym jest ServiceDesk Plus
- Licencjonowanie
2. Portal oczami użytkownika końcowego – przedstawienie i praktyczne wykorzystanie
- Zgłaszanie wniosków i incydentów
- Ogłoszenia
- Baza wiedzy użytkownika
- Czat bot
3. Portal oczami pracownika IT – przedstawienie i praktyczne wykorzystanie
- Zgłoszenia
- Problemy
- Zmiany
- Projekty
- Wydania
- Rozwiązania
- Zasoby
- CMDB
- Zakupy
- Raportowanie
- Integracja
4. Q&A
📅 Kiedy? 29.03.2023 g. 13.00 – 14:00
📍Gdzie? online (Microsoft Teams)
👉Prowadzący: Artur Radziszewski – Junior Systems Engineer
Zarejestruj się: