Office Coordinator

Model pracy: On site
Lokalizacja: Polska Warszawa
Rodzaj umowy: Zlecenie/UoP
Poziom doświadczenia: Mid

Twoje obowiązki:

  • Koordynacja pracy biura i zapewnienie efektywnego funkcjonowania codziennych operacji
  • Zapewnienie utrzymania i organizacji dokumentów, plików i systemów biurowych
  • Zarządzanie harmonogramami spotkań i rezerwacją sal konferencyjnych
  • Koordynacja podróży służbowych, rezerwacji hotelowych i zamówień w delegacjach
  • Zarządzanie zamówieniami biurowymi, takimi jak materiały biurowe, sprzęt i inne artykuły związane z obsługą biura
  • Inwentaryzacja i monitorowanie stanu zapasów biurowych oraz składanie zamówień na potrzebne artykuły
  • Komunikacja z zewnętrznymi usługodawcami i dostawcami w celu koordynacji działań
  • Obsługa korespondencji i telefonów w biurze, przyjmowanie gości i zapewnienie pozytywnego wrażenia z ich wizyty
  • Organizacja spotkań wewnętrznych oraz udział w organizacji spotkań i wydarzeń zewnętrznych

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Duża skrupulatność, terminowość oraz komunikatywność
  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Czynne prawo jazdy (kat. B2)

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie, działającej na rynku od 30 lat
  • Długofalową współpracę
  • Wysoki poziom współpracy pomiędzy osobami w zespole
  • Niekorporacyjną, swobodną atmosferę
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT z polskim kapitałem
  • Pracę u największego partnera firmy Microsoft w PL
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie: opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty Multisport, nauki języka angielskiego)

 

 

 

magda
Osoba do kontaktu:
Magdalena Jachacy

+48 605 037 763

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx