Opis stanowiska:
- Identyfikacja potrzeb biznesowych użytkowników;
- Pozyskiwanie, definiowanie oraz dokumentowanie wymagań biznesowych;
- Analiza wymagań funkcjonalnych;
- Projektowanie procesów biznesowych;
- Wsparcie w wdrażaniu rozwiązań;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników;
- Opracowanie dokumentacji użytkownika;
- Współpraca z zespołem projektowym.
Czego oczekujemy:
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w sporządzaniu profesjonalnych analiz biznesowych i w komunikacji
z użytkowaniem biznesowym; - Znajomość metod wytwarzania oprogramowania;
- Znajomość notacji BPMN, UML;
- Znajomość narzędzi CASE (np. Enterprise Architect);
- Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu Business Analysis Body of Knowledge (BABOK);
- Mile widziane doświadczenie w obszarze przygotowywania wycen pracochłonności;
- Preferowane wykształcenie techniczne;
- Język angielski – B2.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie oraz długofalową współpracę;
- Pracę w modelu hybrydowym – potrzeba wizyt u klientów on-site, głównie Warszawa;
- Fantastyczną atmosferę oraz zgrany zespół;
- Cykliczne spotkania na których dzielimy się wiedzą techniczną – nowinki ze świata IT;
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji – szkolenia;
- Wysoki poziom współpracy pomiędzy osobami w zespole;
- Niekorporacyjną, luźną atmosferę oraz brak dress code;
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT z polskim kapitałem;
- Pakiet benefitów (dofinansowanie: prywatnej opieki medycznej, karty MultiSport, dofinansowania na życie, zajęć z języka angielskiego).