Opis stanowiska:
- Realizacja założonych planów sprzedażowych, zgodnie ze strategią firmy
- Budowanie i utrzymanie długofalowych, trwałych relacji z klientami
- Odpowiedni dobór strategii i rozwoju obsługiwanych klientów
- Negocjowanie, renegocjowanie umów oraz postanowień
- Prowadzenie spotkań z klientami, analiza potrzeb klientów
- Odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy
- Przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych
- Koordynacja i kontrola realizacji umów sprzedażowych
- Aktywne kreowanie zainteresowania rozwiązaniami technologicznymi analiza trendów rynkowych
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w zakresie sprzedaży usług IT oraz zarządzania klientami (co najmniej 3 lata w sprzedaży B2B)
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży Security (Cybersecurity), ModernWork, Data, Cloud (Azure/AWS)
- Łatwości w nawiązywaniu długofalowych relacji biznesowych
- Chęci i motywacji do podejmowania własnych inicjatyw
- Umiejętności analitycznych oraz negocjacyjnych
- Dużego zaangażowania w realizację wyznaczonych celów oraz silnego poczucia odpowiedzialności za powierzone działania.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług Microsoft
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
- Pracę w modelu hybrydowym (biuro w Warszawie, ul. Domaniewska – dofinansowanie miejsca parkingowego w budynku)
- Możliwość realizacji własnych pomysłów w ramach rozwoju firmy
- Praca dla największego partnera Microsoft w Polsce
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon oraz laptop
- Płatne dni świadczenia usług dla współpracowników – 27 dni
- Dofinansowanie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty multisport, zajęć z języka angielskiego
- Wybór systemu operacyjnego: MacOS, Windows